De veelgestelde vragen zijn gegroepeerd per categorie zodat gelijk duidelijk is waar ze over gaan. Door op het plusje te klikken kan je het antwoord tonen. Soms staan er ook hyperlinks in het antwoord die je helpen gelijk naar de juiste pagina op de site te navigeren.
Heb je zelf een vraag die je op deze pagina verwachtte? Mail de naar webmaster@steffreriks.nl.
[zijn niet alle veelgestelde vragen zichtbaar? klik hier]
Alle account gerelateerde acties kan je doen via de pagina Mijn-Account.
Je kunt er inloggen als je al een account hebt aangemaakt, of weer uitloggen als je al was ingelogd. Of een nieuw acciunt aanmaken.
Verder vindt je op de deze FAQ pagina ook meer uitleg over hoe Mijn-acocunt werkt. Kijk onder de vragen categorie “Shop”.
Als je een vraag hebt die niet op deze pagina wordt beantwoord, stuur ons dan een mailtje via de contactpagina, dan zorgen we dat hij beantwoord wordt.
We zijn steeds bezig met het verzamelen van veel gestelde vragen, dus het zou kunnen dat jouw vraag binnenkort toch ook de op de site wordt beantwoord.
Je vind deze informatie op de ‘Over’ pagina.
Het beste is via e-mail waarin je ook je telefoonnummer vermeldt zodat je teruggebeld kunt worden als dat nodig is. Kijk op de contact pagina voor ons adres, of vul daar het online formulier in om een bericht te sturen.
Op deze site is een pagina over de actuele cursussen. En we kondigen nieuwe cursussen ook vrijwel altijd aan in de nieuwsbrief en op onze social media kanalen (de links daarvan zie je onderaan iedere pagina.
Bij een lezing is het mogelijk om te kiezen voor een contante betaling. Je bestelt wel een ticket via de webshop en kiest dan bij betalingsmethode de onderste optie: contant betalen.
Je betaalt het ticket dan bij aankomst bij de lezing. We houden je plaats bezet, dus we rekenen wel op je. Mocht je toch verhinderd zijn laat het ons dan weten dan annuleren we je deelname.
Na het inschrijven, ontvang je op het ingevulde e-mail adres een bevestigings e-mail en ben je gelijk ingeschreven.
Mocht je geen mail ontvangen dan zou het kunnen dat je een spelfout hebt gemaakt in het e-mail adres (probeer het dan nog een keer), of dat de bevestiging mail in de spambox is beland.
Mocht dat ook allemaal niet het geval zijn dan kan je nog via deze link je e-mail adres opgeven (rechtstreeks bij Laposta).
En als dat ook niet lukt stuur je gewoon een e-mail met het adres dat je wilt gebruiken voor de nieuwsbrief naar webmaster@steffreriks.nl.
Op de pagina Nieuwsbrief kan je je inschrijven, door je naam en e-mail adres in te vullen. Zo blijf je op de hoogte van de actualiteiten van Freriks Energetisch Management.
Per 1 januari 2024 versturen we de nieuwsbrieven via het bedrijf LaPosta (en zijn we gestopt bij Mailchimp). Alle abonnees van Mailchimp zijn meeverhuisd naar LaPosta. Dus als je abonnee bent ontvang je de nieuwsbrief van Stef via LaPosta
Het is niet meer mogelijk om sessies te boeken bij Stef maar wel via zijn behandelaars.
Als het niet lukt om te betalen kan dat verschillende oorzaken hebben.
Als je niet weet waardoor het komt, wacht dan even tot je een e-mail krijgt van de webshop (meestal gelijk, maar zeker binnen 10 minuten), of probeer het nog een keer met een nieuwe bestelling.
Je kunt altijd een e-mail sturen naar webmaster@steffreriks.nl als je denkt dat de oorzaak technisch is of aan de website ligt.
Mijn Account is het menu waarin je persoonlijke gegevens zijn verwerkt als je een Account hebt aangemaakt. Dat kan via de Registreren-knop. Je ontvangt een e-mail om te bevestigen dat je een account wilt aanmaken. Hierna krijg je een e-mail om je wachtwoord in te stellen. Als dat allemaal is gelukt kan je inloggen (via de Mijn Account pagina) en kan je je adressen (factuur-, en verzendadres) invullen.
De volgende keer dat je inlogt zijn al je bestellingen en downloads en verlanglijstjes bewaard op jouw Account pagina.
Als je bent ingelogd en een betaling van een bestelling lukt niet meteen, dan kan je de betaallink ook op jouw Account pagina aanklikken.
Als je een product in de webshop afrekent en de betaling is geslaagd, ontvang je op het opgegeven e-mail adres een e-mail.
Soms is die mailbox vol, of er zit een typefout in het e-mailadres. In dat geval ontvang je geen bevestiging. Stuur dan even een bericht naar webmaster@steffreriks.nl met daarin een beschrijving van wat er niet lukt.
Nee, we ondersteunen geen betalingen met creditcard. Je kunt betalen met diverse andere methoden.
Je werken met Digiwallet (onze PSP) en ondersteunen betalingen met:
Onze website gebruikt functionele cookies, om de site beter te laten werken.